Vila

Man kan inte träna varenda dag, för tillslut ger det ingenting, så idag tog jag min första vilodag efter 14 dagars träning (totalt 24 h). Jag hoppas att jag kommer känna mig lite piggare i kroppen efter en dags vila, har nämligen världens träningsvärk. Under min träningsfria dag har jag storstäda, pluggat och bara käkat massa godis.
 
Som ni kanske märker är jag väldigt fixerad av att exakta timmar, minutrar, kilometrar etc. Jag kan tex aldrig sluta springa på 4,8 km, utan då ser jag till att samla på mig metrar så det blir exakt 5 km. Jag vet inte varför jag är så, men min pappa är precis likadan, medans min mamma tycker att vi är helt dumma i huvudet, som kan springa runt och runt för att få ihop de där sista metrarna.
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: