Japp, jag lever!

Tänkte bara berätta att jag lever.
 
Har varken haft tid eller lust att blogga den senaste tiden, men nu tänkte jag skärpa mig och slänga in ett inlägg om vad som hänt de senaste dagarna: Jag har börjat en ny kurs som förmodligen är världens tråkigaste kurs. Jag gick på arenafesten. Varit på Mary Kay-party hos mina älskade kusiner. Zacke har varit här en helg och vi kollade på melodifestivalen och jag råkade rösta 9 ggr på Anton Ewald(hehe). Jag har ridit med min faster tre gånger på mindre än en vecka. Jag har fått mitt första VG på en tenta. Det har blivit endel träning och det bästa av allt, jag har bokat en resa till USA, och gud så underbart det ska bli att få träffa min pojkvän om 24 dagar.
 

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: