Changed plans

Ja som ni ser ovan så blev det lite ändrade planer, igår så åkte jag till västerås och körde spin/intensiv -passet och imorse blev det ingen yoga för jag fick inte plats. Dessutom så struntade jag i att stanna kvar i västerås för jag måste spara pengar= leva på mina föräldrar som en liten parasit. Efter dagens tenta åkte jag direkt hem till Fagersta och körde ett boxfyspass. Tentan kändes förövrigt rätt bra, och vi får hoppas att resultatet blir lika bra, det vore ju rätt jobbigt annars. Nu ska jag ta och njuta av en hel helg utan plugg. Det blir träning och så kommer jag förmodligen fastna framför skid-vm.
 
Igår kom Ullis över till mig, vi käkade mat och sen klippte hon mig.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: