Wishing gets you nothing, you have to work your ass off.

På onsdag åker jag till västerås och blir kvar hela helgen samt några dagar in på nästa vecka. Det känns nästan lite konstigt att jag ska vara där över en helg nu, för det brukar aldrig hända. Jag har nu passat på att boka en hel del pass på friskis och hoppas att mitt knä ska palla trycket. Som ni ser så blir det en hel del spinning, dels för att jag älskar spinning men också för att det är ett bra alternativ när man har ont i knät och inte kan hoppa& studsa som man vill.
 
Onsdag: Spin/intensiv
Torsdag: Yoga 1(första gången)
Fredag:   CoreSpin
Lördag:   Spin roulette
Söndag:  SkivstångSpin
Måndag: Spin Puls Intervall 75
 
 
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: