Gott nytt år mina vänner

Gott nytt år mina vänner.
 
Det har varit dåligt på uppdateringsfronten de senaste veckorna. Jag har nämligen haft det ganska fullt upp och har inte prioriterat bloggen. Jag har spenderat två underbara veckor med min älskling som är hemma, firat jul, tränat, pluggat som attans, varit i Gävle, åkt skidor och firat nyår i Västerås. Jag har helt enkelt haft det riktigt bra.
 
Igår var det nyårsafton och den firades med mina favoriter här i Västerås. Det var en riktigt trevligt kväll och jag var sådär lagomt på pickalurven, att jag inte har varit det minsta bakis idag, så det var perfekt det. Man vill ju inte börja det nya året med att må piss. Jag började det nya året med en lugn och mysig dag här i lägenheten med Oskar, vi har kollat film, sovit, käkat god mat och bara haft det väldigt bra.
 

 
Bildbomb från nyår
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: