Lägg ner.

Igår blev det en spontanutgång på GM, eller justja de har ju bytt namn till club etage. De har verkligen lagt ner mycket tid på den nya skylten, ett stort papper som de bara tejpat över den gamla GM-skylten. Jag gick ut nykter och hade väl inte så stora förväntningar men när jag kom dit höll jag på att bryta ihop, det stod två stycken på dansgolvet. Jag ljuger inte när jag säger att det var runt 30 personer där som mest, under hela kvällen, herregud, det är ändå andra helgen efter löning. Jag förstår mig inte på folk som går ut på GM varenda helg, det kan ju verkligen inte vara kul. Lägg ner.
 
 
/M
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Club etage, har dom blivit inspirerade av Falun? ;P

2013-02-03 @ 21:16:34
Postat av: Linda

/Linda :)

2013-02-03 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: