Första lektionen.

Nu är den första "lektionen" avklarad. Vi gjorde inte så mycket mer än pratade om hur hela kursen kommer att se ut och vi fick även träffa vår studiegrupp som vi ska arbeta med i 5 veckor framöver. Vi var 7-8 stycken tjejer och hitills så trivs jag toppen i min nya studiegrupp. Jag och Towe lyckades hamna i samma grupp, vilket känns väldigt skönt, eftersom vi umgåtts mycket de senaste dagarna.
 
Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska snart ta tag i disken och sen ska jag ställa mig och laga mat innan det är dags för träning. Det blir en matlåda som jag ska käka ikväll efter träningen och en som jag ska ta med mig till skolan imorgon, eftersom jag ska försöka göra av med så lite pengar som möjligt från och med nu.
 
 
 
 
/M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: