Ändrade planer

Idag måste jag vara färdigpackad till USA-resan eftersom jag imorgon åker hem till Sörbo och stannar där tills på söndag. Imorgon har jag fullt upp hela dagen då jag har föreläsningar från 9-16. Sen ska jag på fotbollsavslutning kl 18 och därifrån måste jag dra redan efter en timme, eftersom vi har planerat att äta med studiegruppen på stan och jag vill ju inte missa något av det, så då får det bli lite stressigt istället. När vi klara på stan så kommer mamma och hämtar mig och så åker vi hem till Sörbo. Bestämde mig för att skippa torsdagens föreläsning eftersom den bara var på 2 h och i Eskilstuna.
 
Jag har packat klart det mesta och har väl använt typ en fjärdedel av väskan och vad betyder det? En jääävla massa shopping!!!!
 
Har aldrig packat så här lite i hela mitt liv och det tar verkligen emot att ha så lite grejer med mig, men det är bara för att jag ska få med mig så mycket som möjligt hem.
 
/M
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer du med till Falun på torsdag å kollar hockey då? :D förresten, kunde du ta med sandras fotbollsskor från apalby? :) kram

Svar: Hej! Jag jag kommer och kollar på matchen på torsdag ;) ja det kan jag men skulle du kunna påminna mig runt 5- halv 6 tiden imorgon :)?
Mikaela Sandström

2012-10-16 @ 18:19:52
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: