Torsdag, fredag och lördag!

Torsdag- Träningen slutade 21.30 och efter den åkte vi till Mc donalds för att äta med Hjalle innan jag och Zacke fortsatte hemåt. När vi åker i bilen så utbrister Zacke:" Det är faktiskt hundra här, SÅ GASA DÅ!!" ( jag körde i 80 därför att det var halt) Undra vem han brås på?





Fredag - Jag, Mamma och Zacke åkte till Valbo/Gävle. Först shoppade jag lite sommarkläder som jag ska ta med mig till Turkiet. När jag var klar där så åkte vi till Leklandet delfinen så att zacke fick leka lite innan det var dags för att kolla på hockey. Hjalle åkte med oss hem från matchen och sen låg jag uppe och läste bok tills klockan var 03.30. Läser en ruskigt bra bok på engelska nu, älskar den!












Lördag- Idag har vi kollat längdskidor och skidskytte på tv, spelat lite fotboll ute och ätit mat. Nu laddar vi för melodifestivalen ikväll! Heja Loreen!!!!



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: