Hej VIK!

Jag och min kusin har gått till vik och nu tänker ni säkert såhär " kan inte dom där spela i olika lag eller?" svaret är nej. Vi tycker om att följa efter varandra, det blir så mycket roligare att spela i samma lag som sin älskade kusin. Sen kanske ni tänker såhär " ska inte Mikaela sluta byta lag hela tiden?"

Jag är iallafall riktigt nöjd med mitt val och jag har verkligen fått tillbaka glädjen med att spela fotboll och jag hoppas att den har kommit för att stanna, det vore även väldigt roligt om min mage kunde samarbeta så att jag kan spela fullt ut!



Sandra& Jag




/M





Kommentarer
Postat av: :)

sett detta?



http://www.moresport.se/2012/03/spannande-vik/

2012-03-13 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: