Ny design och en förändring.

Jag kände att den här bloggen behövde en förändring och det i form av en ny design(gjord av Camilla Fammé) och lite fler&bättre uppdateringar. Nu tänker jag faktiskt försöka vara lite seriös här... på riktigt!( vi får väl se hur det blir med det, hehe)
 
Jag känner att det händer lite nya och roliga saker i mitt liv som förhoppningsvis kommer göra bloggen mer intressant. Tex att jag flyttat till en större stad och fått en egen lägenhet, men även att jag ska börja studera vilket jag ser fram emot något enormt!
 
 

Jag märkte att statstiken ökade ovanligt mycket under två dagar, fast jag inte ens lagt upp ett inlägg på flera dagar och jag vet precis vad det beror på, så här får ni det bekräftat: Ja, jag träffar Oskar igen, och det känns väldigt bra.
 
(Det var den här bilden på fb som bidrog till den ökade statistiken)
 

Nu; Sverige- Sydafrika
 
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: