frågelista

Du heter: Mikaela Sandström

Smeknamn: Mickis & Micki, (Ullis kallar mig för toffeln)

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Everybody hurts- R.E.M

Beroende av:

Cola, godis, träning, nära & kära

Vad tror folk om dig?

Att jag är pryd och är "mammas tjej!

Stämmer det?

Delvis, jag och min mamma står varandra väldigt nära och hon är den som vet mest om mig och det är väl därför folk tror som dom gör. Pryd? Njee det skulle jag väl inte påstå!

Vad får du oftast komplimanger för?

Min rumpa.

Hur imponerar man på dig?

Var dig själv och stå för vad du tycker. Ärlighet varar längst!

Brukar du skratta för dig själv?

Oja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Wiihii(Ullis)

Har du haft sex idag:

Nej

Hur svarar du i mobilen:

"hallå??" eller "hej det är Mikaela"

Vem ringde du senast?:

Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

"kom till 65an"

Antal timmar sömn inatt:

7-8 kanske

Sov du ensam:

Ja!

Brukar du komma i tid:

Det beror på vart jag ska, men när det gäller fotboll(träningar & matcher) så är jag alltid där först.

Hur känner du dig nu:

Uttråkad och trött

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart

Vad tycker du om fötter:

Att dom oftast är äckliga!

Vad saknar du:

En väl fungerande tarm och min mormor!

Hade du en bra kväll igår:

Jag jobbade sent in på natten, men den var helt okej!

Favorit dryck på morgonen:

Cola

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Inte tidigare än 12.

Är du blyg?:

Ibland, men när jag känner folk så är jag absolut inte blyg!

Sysslar du med någon idrott:

Fotboll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja!

Har du spytt offentligt:

Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex

Är du nöjd med ditt liv:

Det är jag verkligen!

Är du bortskämd:

Jo det är jag väl.

Vad gör du i morgon:

Jobbar, packar inför spanien, växlar in pengar och har dödsångest(är flygrädd)

 

Vad är det värsta du vet?:
 
Att flyga, se mina anhöriga vara sjuka och ormar.
 
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
 
Ja det har jag och det är äkta vänskap!

Vad är det finaste du fått?:

Kärlek från mina nära &kära!

Du samlar på:

skor

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Min mamma!

När grät du senast:

För några timmar sedan( efter att ha varit på akademiska sjukhuset och sett folk med halva huvuden)

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Resa, spara pengar och bara njuta av livet!

Vill du gifta dig:

Absolut!

Vill du ha barn:

Ja, minst två och max 3!

Är du musikalisk?:

Duger väl!

Vad dricker du helst när du är törstig:

Cola!

Bor dina föräldrar tillsammans:

Ja!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Det har jag gjort!

Biter du på naglarna:

Ja, speciellt om jag är nervös!

 

/M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: