Vilken skräll!

Igår var jag hos tandläkaren och påbörjade min tandblekning som jag fick i julklapp, gjorde dock bara bettskenan igår. Jag passade då på att göra min första tandundersökning som jag var tvungen att betala för själv. Tror ni jag var nå nervös eller? Inte nervös över själva undersökningen, utan att jag skulle ha flera hål, som skulle kosta skjortan.

Men jag hade inte ett enda hål. Det är nog första gången jag kommer ut från tandläkaren utan ett enda hål, det är helt otroligt för att vara mig. Nu jäkar ska jag sköta min tänder till nästa gång jag ska tillbaka, då kanske jag kan köpa ett par extra skor!

Men att jag inte har nå hål efter att ha druckit så här mycket cola som jag gjort den senaste tiden, betyder det att jag kan fortsätta dricka såhär mycket cola? eller kanske till och med ännu mer, ojojoj säger jag bara!



/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: