Svar på en fråga!

Jag har fått den här frågan här på bloggen: Vad har din Pappa gjort i huvudet? Jag misstänker även att det är fler som har funderat över samma sak, men som inte vågar/orkar fråga. Själv tänker jag inte på det alls eftersom det är sådär han har sett ut de senaste åren och jag kommer faktiskt inte ens ihåg hur han såg ut utan "hålet", förutom om jag kollar på kort förstås!

Han fick iallafall år 2001 reda på att han hade en hjärntumör stor som en puck/snusdosa. Han hade tidigare sökt för kraftig huvudvärk och läkarna var ganska säkra på att det var migrän, men icke. Det var en hjärntumör, men en godartad sådan! Han fick i allafall operara bort den och  fick sen avgöra själv om han ville operara dit en titanplatta som skulle göra så att han såg ut som innan. Men det ville han inte!

Så nu vet ni det.


I LOVE YOU


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: