Lördag& söndag

Igår kom ju Sandra och Jesper hem till Niklas. Vi såg på film, åt godis och hade det trevligt, men jag måste bara tillägga att det tog oss MINST 40 minuter att komma överens om vilken film vi skulle se. Till slut blev det Vertical limit, en av mina favoritfilmer trots att den är 12 år gammal. Har ni inte sett den så är det verkligen dags!

Idag är det söndag och jag och Sandra började morgonen på ett lysande sett. Ett jympapass på Friskis. Vi valde mellan passera Jympa Enkel och Jympa Bas. Men vi bestämde oss för att ta det som hette enkel. Men när vi kom dit insåg vi att det passet var för intellektuellt funktionshindrade... så vi fick helt enkelt ta bas.

Nu: fika med moster och Zacke och sen fortsätter jag hemåt, men först ett stopp i Sura för lite hockey!
/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: