Det blir inte alltid som man tänkt sig

Igår hade jag ju planerat att åka hem efter hockeyn, men så blev det inte! Jag åkte istället tillbaka till Västerås och det var ett riktigt bra val. Jag hade alltså inget att göra på jobbet idag så jag fick vara hemma och det gråter jag ju aldrig över. Imorse fick jag åka hem till Moster klockan sju för att passa hundarna medans sandra var borta. Eller passa och passa, jag gick ut och kissade med Rex och sen sov jag resten av tiden.

Nu sitter jag på tåget påväg hem till Fagersta och just nu uppskattar jag verkligen min dator och telefon. Tänk vad häftigt det är att man kan koppla sin telefon som internet till datorn, älskar det!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: