Känner sig naken utan bil

Just nu har jag ingen bil i Västerås och det är väldigt jobbigt att fråga folk: Kan du skjutsa mig dit och sen dit? Hämta mig? Lämna mig där? Fasiken vad jobbigt det är att vara beroende av andra och behöva besvära mina nära& kära.

Men nu har jag iallafall fixat skjuts till gymmet. Jag ska testa Feelgood som jag tränar gratis på därför att jag är medlem på Arena. Jag har bara ett problem och det är att jag inte vet exakt vart gymmet ligger, men det löser sig nog.

Efter gymmet blir det donken med min lilla kusin, känns som det blivit en liten tradition när jag är här. Senare blir det hockey och kvällen får avslutas med utgång på Pluto.



/ M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: