Västerås

Det blev ingen träning idag heller, men börjar iallafall känna mig lite bättre så hoppas på lite träning de kommande dagarna. Idag hade familjen adventsmys och käkade plankstek, efter det tog jag bilen och åkte till västerås. Nu väntar en veckas skolgång, börjar nämligen den nya kursen imorgon: anatomi och fysiologi, ville seriöst gå och dö när jag läste studiehandledningen, kommer vara okontaktbar över jul, gud så trevligt.
 
 
 
När jag kom till Västerås så insåg jag att datumet hade gått ut på mina sista chokladbollar, så jag klädde på mig och gick till Ica för att köpa lösgodis, jordnötsringar och chips. Ullis kom hit och vi har kollat på fotbollen och ätit massa godis/chips.
 
 
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: