Tenta

Nu har jag skrivit tentan och jag trodde att jag skulle känna mig lättad efteråt, men inte fasiken gör jag det. Nu ska man ju bara gå och vänta på resultatet. Vänta är inte min starka sida och jag har verkligen ingen lust att bli underkänd, men nu ska jag sluta tänka på det där provet och ha en lugn och pluggfri helg.
 
 
Det blev tyvärr ingen träning idag, för jag har inte känt mig nå pigg idag. Känner att förkylningen kommit tillbaka, eller ja den försvann ju aldrig och nu får jag väl sota för att jag tränat ändå. Hoppas att jag känner mig lite piggare imorgon, efter många timmars sömn, massa mat och godis.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på musikhjälpen som är bäst, bäst, bäst!
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: