Sämsta mobilägaren någonsin...

Skulle det finnas ett pris till världens sämsta mobilägare så skulle jag garanterat få det priset. Jag vet inte hur många telefoner jag har haft sönder. Nu har min kära iphone sprickor på både fram och baksida, en glas bit har till och med försvunnit. Jag måste vara den klumpigaste mobilägaren som finns, tappar den jämt och ständigt och för några dagar sedan tappade jag telefonen i badkaret( MEN det var bara pyttelite vatten där i och ploppen var inte i, och jag var superduper snabb på att plocka upp den), men den började funka igen, efter att jag stängt av den och väntat ett tag, tur för mig, för jag skulle inte klara mig utan min kära telefon.
 
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: