Rädda mig.

De två senaste dagarna har varit helt galna. Jag har haft fullt upp precis hela tiden. Vi har haft föreläsningar 4 dagar i sträck nu, och inte nog med det, jag, Towe( som varit min sambo i två dagar) och Abir har haft pluggläger hemma hos mig. I tisdags gick vi på föreläsningen och efter det pluggade vi i exakt 7 timmar, gårdagen såg precis likadan ut. Vi har inte kommit i säng förens sent på natten pga allt pluggande och det värsta av allt, vi har inte ens gjort hälften av allt som måste göras. Om jorden går under imorgon så blir jag så jäkla förbannad, för då har jag pluggat helt i onödan...
 
Känns som jag levt i en pluggbubbla de senaste dagarna, helt avskärmad från världen. Har inte kunnat kolla på julkalender, knappt hunnit med att kolla fb, knappt pratat i telefonen, inte orkat sminka mig och inte hunnit träna ordentligt, men i tisdags hann jag iallafall köra ett pass på gymmet på Friskis&svettis, det blev 1,5 h och jäklar vad träningsvärk jag har haft. Det har blivit mycket hämtmat och godis, för att klara av allt pluggande. Jag önskar bara att den här kursen var slut nu, och den har precis börjat, wihoo. Men idag tänker jag faktiskt ta och lägga plugget åt sidan, för vet ni vad? Idag kommer Oskar hit och gud vad jag har längtat, det kommer bli så mysigt!!
 
 
 
/M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Superfin Blogg! :) ❤

2012-12-29 @ 00:25:38
URL: http://hannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: