Köp julklappar till de barn som verkligen behöver det!

Jag tycker ni ska gå in på Unicefs gåvoshop och köpa julklappar till barn som verkligen behöver det. De här julklapparna kan faktiskt rädda liv. Så jag föreslår att du struntar i att köpa den där tröjan eller skippar helgens utgång och istället köper en julklapp som kan rädda liv. Köp,köp,köp!
 
Jag har köpt 100 påsar vätskeersättning, ett vaccinpaket som innehåller 60 doser och ett myggnät som är impregnerat med insektsmedel. Allt det här skickas nu ut till de barn som behöver det mest. Det kostade mig 200 kronor och tänk att en så liten summa faktiskt kan rädda flera liv. Så snälla, snälla, snälla gå in och köp du också!
 

Vaccinpaket
 
Vätskeersättning
 
Myggnät
 

Bilderna har jag hittat på Unicefs hemsida.
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: