Food

Det låter kanske lite tråkigt att äta samma sak till lunch och middag men jag orkar inte ställa mig och göra mat vid 21.30 ikväll, det är alldeles för jobbigt. Så idag på dagen lagade jag alltså både dagens lunch& middag och det blev lax och potatis igen, skörbjudd hejåhå.
 
Dagens lunch & middag.
 
 
Idag ska jag göra ett nytt försök med träningen och vi får hoppas det går bättre idag. Igår kom jag ju inte ens iväg, men idag hoppas jag på att kunna köra lite granna, det är nämligen den enda träningen jag kan vara med på den här veckan, för imorgon har vi träningsledigt och jag kan inte vara med på torsdagsträningen eftersom det är första skoldagen och på kvällen ska vi ha nå aktiviteter.
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: