Minnen!

Satt och kollade igenom min dator, som förövrigt innehåller 17 000 bilder. Inte illa pinkat va? Fick sån lust att lägga in några av bilderna. Här kommer en salig blandning av bilder från olika år.



Jag och Ella i Spanien.

Anna och Anna på Barken.

Jag, Emma och Anna

Trysil?

Jag, Moa och Ullis ute i Ulvsbo.

Sandra, jag och Ella med länslaget.

Jag och Moa i Spanien.

Anna, Jag, Ullis och Anna på skolavslutningen i 9:an.

Blucher, jag och Erik.

Ella och jag i Spanien.

Ella och Jag i Spanien.

Världens sötaste kusin!

Jag och Erik på skolavslutningen i 9an.

fotboll

Jag, Zacke och tomten.

David, eller vad var det?

Jag tror att Emma har kastat en apelsin mot fönstret eller på någon.

Ullis, Moa, Anna och Emma

Jag, Emma, Anna, Ullis och Anna

Jag, världens bästa mormor och Zacke!

Jag och min kille kanske, ellller? Nej...

Ella och Jag i Spanien

Halmstad

Jag och Lotta Schelin.

Adam i klassrummet.

Oliver och Adam på mattelektionen(?)

Ullis, Emma, Anna och Jag.

Slagsmål var inte ovanligt! Här är det Emma och Anna.

Världens bästa kusiner! Sandra, Linda och Jag.

Fotboll

Jag på Gothia.

Sandra och jag vann. Men vart är Lindas? hehe...

Trion<3

Rasmus och jag innan vi åkte till Danmark.

Malmö

Jag och Ivan

oliver, Sagström, Bergen och Blucher.

Barken.

Jag och Oskar i Italien.

Gardasjön, finaste någonsin!

Jag och Sandra.

Jag.

Rasmus och Jag.

Sliten kille efter en jobbig cs-match kanske?

Jag och världens bästa mormor, miss you!

Erik och Oliver.

Bergen och Erik.

Bergen och Erik.

Sandra och jag.

Sandra och jag.

Sandra och jag... igen.

Jag och Moa i Spanien.

Jag och Moa.

Barkarö vs Västanfors


/M


Kommentarer
Postat av: Linda

haha käften, min choklad hade jag inte vunnit där än... (A)

2011-12-01 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: