Tillbaka på ruta ett!

Jag mår fortfarande dåligt över att ha slutat med min medicin som jag ätit för mina magproblem. Detta suger och hård träning, kommer inte ens på tanken just nu. Jag får jobba halvdagar och sen bara ta det lugnt, det är väl ungefär så mina dagar ser ut för tillfället.

Jag älskar att träna hårt och från att kanske snitta 2 mil löpning+ massa annan träning i veckan så har jag nu gått tre km på en vecka. Jag kanske låter rätt gnällig, men jag är faktiskt rätt bitter då träning är mitt liv. Jag vill bara få ordning på den här skiten nu.





Mysigt märke från pulsbandet och jag börjar faktiskt få lite skavsår... inte bra!





Otroligt viktigt att matcha träningskläderna när man bor på landet och inte har några grannar... hehe. ( men var tvungen att inviga de nya kläderna)


/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: