Sudda bort dom som hugger dig i ryggen när du vänder dig om.

Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma

Suddasuddasuddasudda bort dom
Nertryckare finns alldeles för gott om
Suddasuddasuddasudda bort dom
Som hugger dig i ryggen när du vänder dig om.



Innerst inne vet man från första början vilka som är ens riktiga vänner. Vänner som man skulle kunna offra vad som helst för, vänner som aldrig sviker. Jag är så otroligt tacksam över att jag har världens bästa vänner och ni vet vilka ni är!

/M















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: