Det var ett tag sen

Nu har jag fått för mig att börja blogga här istället.

Så vad har hänt sen senast? Jag har jobbat några månader på Sandströms bygg, där jag sysslar med lite allt möjligt. Allt från städning, betalar räkningar, åker runt i bilen. Helt okej jobb alltså! Jag har även sökt sjuksköterskeprogrammet i fagersta(distans 100 %) och sjuksköterskeprogrammet i Linköping. Om jag kommer in någonstans så får jag veta det den 8 december, mycket spännande!

Jag har även gått och blivit träningsnarkoman och börjat träna på Arena, vilket jag är sjukt glad över! Men just förtillfället går det inte så bra med träningen då hälsan krånglar som attans. Men förhoppningsvis kommer doktorn med något positivt på torsdag!


/ M









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: