VM- final

Ikväll är det VM- final, inte vilken som helst. Sverige - Finland, det värsta som kunde hända(om sverige förlorar). Min pappa är finne och håller på finland, men i princip på alla lag utom sverige. Ikväll är det krig i vårat hus. Pappa och Rasmus kommer sitta och retas och tjaffsa med varandra varenda liten minut av matchen. Jag, mamma och ella får införskaffa oss hörselproppar om vi ska överleva den här kvällen. Snälla sverige vinn nu, jag orkar inte med min finska släkt! please, please, please...



Jag pluggar,pluggar och pluggar. Snart får det inte plats med något mer i mitt huvud. Det är fullt och det känns som att det redan börjat slinka ut ur mitt ena öra. Imorgon har jag ett ordprov på 189 glosor och på tisdag har jag prov i internationell ekonomi. På torsdag äre ekonomi prov och fredag spanskaprov. Jag vill bara gå under jorden och komma upp den 11 juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: