Cancer

Jag tror att alla människor känner någon som drabbats av cancer, en sjukdom som inte borde få finnas. Den har tagit så många liv ifrån oss och vi måste tillsammans sätta stopp för detta.

Min kusin Sandra och Zazza har därför i sitt projektarbete bestämt sig för att kämpa mot den här sjukdomen. Om ni vill vara med så tycker jag att ni ska köpa en eller flera av deras kuddar som dom syr. All vinst går till Canerfonden.



För mer info om priser,storlekar etc. besök deras blogg! <------- KLICKA DÄR





Kommentarer
Postat av: Linda

Ja hemska sjukdom! Vilka fina kuddar! Jag skulle direkt köpa för att stöda forskningen!

2011-02-05 @ 17:57:57
URL: http://lindaslantliga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: