Torsdag& Fredag

Igår blev det inte ett blogginlägg, ingen träning och jag spenderade eftermiddagen och natten i Västerås.

Efter jobbet igår, stack jag alltså till Västerås och plockade upp Zacke från dagis, sen åkte jag, Sandra och Zacke till busborgen för lite bus. Zackes skulle prompt ha med både mig och Sandra ända upp i de högsta tornen och vi kände oss ungefär som två elefanter medans Zacke stod där uppe och skrek på oss att vi var sega och gamla, men kul hade vi iallafall!

Sen åkte jag hem till någon som från och med nu får heta Någon med stort N, och ja ni kan vara hur nyfikna ni vill, för det är lite av poängen. Vi kollade iallafall på Harry P och ett PB-avsnitt. Sen var det bara att åka hem till Fagersta för arbete, donken räddade min hemfärd klockan 6 på morgonen!



Världens sötaste kille!

Sandra och Zacke

Jag

Inte nå rosig om kinderna va?

Nu är det äntligen fredag och jag ska snart bege mig mot Västerås igen. Det första jag ska göra är att hämta upp Zacke på dagis och sen ska vi och Sandra åka och bada.


Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: