Fredag

Min fredag var en väldigt bra sådan, från början till slut.

Jag började dagen med att jobba och jag hade det så slappt på jobbet att jag knappt vågar kalla det jobb. Men mer såna dagar åt folket! Vid klockan 12 drog jag och Mamma till Västerås för att träffa upp Moster, Sandra och Zacke. Vi hann även med en sväng in på mediamarkt och där köpte jag en ny dator. Det blev en Macbook Air och jag är sjukt jäkla glad över det. Har inte haft en bärbar sen i somras  då min andra gick sönder så nu var jag ju tvungen att slå på stort! Dock förstår jag mig inte på den speciellt mycket, men jag antar att det kommer med tiden!

Resten av fredagen spenderade jag först hos moster och sen åkte jag och Sandra vidare hem till hennes pappa innan vi drog hem till Jesper där vi umgicks med lite folk. En mycket trevlig kväll som slutade på Jespers osköna soffa vid klockan 5, men äre helg så äre!

Just nu är jag påväg hem till Fagersta med moster och Zacke som ska sova hos oss. Det blir kanoners, har ju saknat lillskrutten (som blivit så stor) så jäkla mycket!




/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: