En berg- och dalbana!

Det är väl ungefär så jag skulle beskriva hur jag mår just nu. Ena stunden mår jag piss och det känns som om någon har kört över mitt huvud med en lastbil eller något liknande och så mår jag sjukt illa. Men sen kan jag må helt okej några timmar senare.

Jag är grymt tacksam att jag har världens bästa jobb (min farfar som chef) och hela den här veckan har jag bara jobbat halvdagar. Det är perfekt när man inte mår speciellt bra, så tack farfar( inte för att han kommer läsa det här, men ändå!)

Idag slutade jag till och med klockan 11 och nu ska jag bara lägga mig i sängen och sova tills doktorn ringer.Jag kan knappt vänta. Jag vill bara få veta något, något bra tack!








Gött med ett (minimalt)blödande sår från pulsbandet. Doktorn som sa att jag inte fick bli nojjig och ta pulsen för ofta... Men jag kan inte göra något halvhjärtat, jag fungerar inte så!

/ M









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: