Dan före dopparedan!

Hur jäkla grymt är inte det?

Imorgon är det julafton och som jag har väntat! Jag är ungefär lika exalterad som alla småbarn, dvs, det är som det brukar vara!

I Onsdags kom Någon hit, vi kollade på massa julkalendernavsnitt och hade det mysigt. På torsdagen hade jag lyckats tagit ledigt från jobbet för att kunna åka till Västerås och handla klart de sista julklapparna. På kvällen åkte jag hem till Living där Linda, Sandra, Micci, Jessi och sjävklart Rebecca höll hus. Vi åt tacos, dom hade julklappsbyte, spelade spel och hade det väldigt trevligt. Senare åkte jag med hem till Moster och kollade på när Zacke, Linda och Sandra klädde julgranen och sen åkte jag tillslut hem till Någon för att sova där.



Laban och Linda

Linda och Laban

Jag och Laban

Micci, Linda, Jessi, jag och Sandra

Jessi och Micci

Rebecca och Linda

Jessi och Micci

Linda när vi kör schlager charader!


Jessi

Jag och Sandra försöker gissa vad Jessi förklarar, skapligt dream team vi är alltså!

Linda och Rebecca

Zacke och Simon

Linda älskar schlagerspelet!

Sandra och Jossan myser!

Jag och en trött pepparkaksgubbe.

/M


Träning:

Onsdag - 45 min styrke

torsdag- vilodag

fredag- sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: