Äntligen lite träning!

Första träningen på över 1,5 vecka är avklarad och ingen är gladare än jag. Det kändes rätt underbart att vara tillbaka på Arena efter några veckor på vift.  Avslutade besöket med en supergod sallad som jag känner att jag kommer bli beroende av.




Om det är någon som är intresserad hur det gick när doktorn äntligen fick tag i mig så kan jag säga såhär: Att jag mått skit efter att ha slutat med min medicin sådär snabbt, är inga konstigheter alls. Min höga puls verkar bero på min medicin(för magen, som gör att jag kan träna), detta är väldigt synd(men ändå bra då det inte är nå fel på mitt hjärta), men nu ska jag bara vänta och inte äta någon medicin tills nästa doktorbesök som är den 14 december. Efter det hoppas jag kunna trappa upp medicinen igen. Så det är bara att hålla tummarna och försöka träna sånt som går fram tills dess.

I fortsättningen kommer jag skriva vad jag tränar här nedanför, så de som inte alls vill veta vad jag tränar kan ju skippa det och bara strunta i att läsa det allra sista.  För jag gillar att skriva ner vad jag tränar, på så sätt slipper jag sitta och dubbelskriva någon annanstans.


/M



Dagens träning: 7 km crosstrainer + 50 min styrke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: