Kristinehamn

Har just packat ur mina väskor från träningslägret. Jag har alltså spenderat helgen i Kristinehamn tillsammans med Västanfors och Wefors. En trevlig helg med träningar och matcher(inte så trevliga resultat) Jag tänker inte berätta hur mycket vi förlorademed . Den ena matchen var mot ett P 95/96- lag och idag mötte vi KIF Örebro Duff och det gick ju inte heller så bra dårå...

Mina rumskamrater var Ella, Anna P, Johanna och Danni. Vi hade väldans kul och åt en hel del skit, massa godis,kakor och chips.


Anna( 1:a kartläsare) och Danni i bilen


Anna skulle köpa nya kläder

Nyttiga?

Mentalsjukhus? Det var precis vad vi trodde att vi kommit till, men det visade sig vara det vandrarhem som vi skulle tillbringa helgen på.

Vi tyckte det blev mycket mysigare att skjuta ihop alla sängarna.

Karate?

Anna, Danni, Diddi, Johanna och Ella innan matchen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: