Baka, baka liten kaka...

Snart dags för påsklov och vi får allt känna att vi lever, tack vare skolan. Men idag gjorde jag sista provet innan lovet och det känns jäkligt bra!

När jag inte pluggat så har jag bakat. Här nedan ser ni resultatet av den senaste veckans bakning.

Kladdkakemuffins med kolatopping


Receptet hittade jag här! (bläddra neråt)


Kladdkakemuffins med white chocolate frosting

Receptet hittade jag här!






Nutellapraliner

Receptet hittade jag här!



Bullar fyllda med chokladmarmelad

Receptet hittade jag här!


Dagens bakning fick bli dessa underbara bullar fyllda med chokladmarmelad. MUMSMUMSMUMSMUMS.






Kommentarer
Postat av: Linda

fyfan va gott det ser ut !!

2011-04-13 @ 15:47:15
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: