Grattis Ivan

Jag sitter för tillfället hemma hos Ella och väntar på att hon och hennes föräldrar ska komma hem ifrån valröstningen. Jag själv har förtidsröstat och kan nu ligga här i soffan och slappa.

Gårdagen var rolig och händelserik. Vi började kvällen med att träffas hemma hos Sjögren för att äta mat och fira ivan som fyller 18 år idag. Det var Emma och Anna som lagade maten och tårtan, så jäkla gott.

När vi hade ätit klart så började det komma lite folk. Det var trevligt men jag och Ella drog hem efter att nån idiot(som måste haft jävlikgt tråkigt) hade gått lös med en brandsläckare nere i källaren, så det var rök i hela källaren. Det slutade med att brandkåren kom dit och då kände vi att det var dags att åka hem.

Ikväll kommer min älskling hem och då ska vi sova hemma hos mig, det var ett tag sen. Det blir valvaka och god
mat. Några OC avsnitt ska vi nog också hinna med, jag och Oskar har blivit helt beroende av det.



Anna Sjögren. Skål!


Födelsedagsbarnet(säger man så fast man räknas som vuxen vi 18?) och Emma


Anna S, Ella och Emmsan


Ivan

Äntligen ett inlägg med bilder och mellanrum emellan styckena, antingen så har jag inte lärt mig hur man gör från min mobil ännu eller så funkar det helt enkelt inte att göra något utav det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: