slå klackarna i taket...

....är precis vad vi ska göra imorgon, i Falun. Just nu ligger jag och ella i varsin soffa i D huset och väntar på att språket ska börja. Jag har ingen jäkla lust för fem öre att gå på spanskan. Långt ifrån mitt favoritämne.Men när den lektionen är avklarad är det bara svenskan kvar och sen är det helg. Äntligen, är skit trött. Jag som trodde jag skulle vara utvilad idag, hade ju sovis till 10.20 men så är inte fallet. Men jag får skylla mig själv då jag läste bok ändå till halv 3 igår.efter skolan ska jag faktiskt ta och snöra på mig fotbollsskorna för första gången på väldigt länge och se om jag fortfarande vet hur man slår ett pass.

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart vi ska slå klackarna i taket :D Men du och Ella skulle inte sova kvar eller? Pusss

2010-10-08 @ 15:19:30
URL: http://lindamariabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: