Vad ska man säga?

Man slutar aldrig förvånas över vilka elaka människor det finns här i världen. Varför? Så jäkla onödigt. För första gången på länge har det kännts riktigt bra och nu känns det bara som om någon stuckit hål på en ballong, på min ballong. Fan, fan, fan....

Imorse kände jag inte alls för att gå till skolan men jag släpade mig iväg endå. En helt okej skoldag som avslutades med UF. Efter skolan åkte jag till Norberg för är att färga ögonbrynen. Jag har aldrig färgat dem förut men nu är dom mörka. Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig. Men jag är nöjd!


Stannade på Konsum i Norberg. Där säljer dom frysta bär i lösvikt, det gillar jag!



Ikväll blir det mys med Oskar. Vi ska se på Greys och käka mat och senare blir det ost& kex, mumsfillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: