Martes

Ja och idag var det tisdag ,
dagarna går trots att Oskar är borta,
men jäkligt långsamt.

Idag var en slapp dag.
Åkte till Västerås med Markus och Madde,
för att kolla på UF-mässan , käka och sen åka hem.
Det vart Vivaldi , så jäkla gott.

Imorgon är jag ledig , blir nog att sova ut.
Sen trafikskolan eller hem till madde.
På eftermiddagen blir det plugg med Anna och Ella.


Madde gillade inte jackan som hon köpt så jag köpte den av henne.
Välbehövlig nu jag slipper gå runt och svettas i min tjocka jacka nu när solen har hittat fram.


Adios



Kommentarer
Postat av: martina

sv; jag tycker hon är söt iaf! :)

2010-03-16 @ 20:58:43
URL: http://martinamarjana.blogg.se/
Postat av: Linda

jäklar vilken fin design :O kan inte du fixa min någon dag när du har tid? (A) ååååh va gott med vivaldi !! fuskigt! skit snygg jacka :D

2010-03-16 @ 21:07:55
URL: http://lindamariabranstrom.blogg.se/
Postat av: madde

snyggärdu!

2010-03-17 @ 11:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: