Måndag

Den här dagen kändes ganska onödig. Slutade redan halv tio , hade bara idrott. Cyklade/joggade i en halvtimme och självklart fick jag ont i magen. Jag börjar bli jäkligt trött på det här.

Visst var zacke gullig i det förra inlägget ? Helt galet vad kul man kan ha åt hur urgullig han är.


Det känns som om hela den här veckan kommer bli slapp. Imorgon ska vi som går ekonomi till Västerås för att kolla på nån mässa. Vi behövde inte vara där hela dagen utan kunde gå på stan när vi hade kollat klart. Inte helt fel. På onsdag är jag HELT ledig ifrån skolan , men då ska jag ägna en hel  del tid åt körkorts teorin , känns som om jag aldrig kommer klara den där skiten.


Nu ska jag plugga lite natur , kul !




puss


Kommentarer
Postat av: maddde

bloggnörd ;)

2010-03-15 @ 20:40:22
Postat av: mia

gud vad söt han zacke är! :)

2010-03-15 @ 21:14:09
URL: http://miataipale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: