aj

Hola !

Jag ligger på soffan och är jäkligt trött. Funderar på att ta en liten sovis innan jag ska äta mat. Dagen började med att jag fick gå till skolan själv , eftersom att oskar skulle till Bosön. På engelskan fick vi träna på ett gammalt nationella test i engelska B och den här gången var det hörförståelsen , det är helt sjukt vad svårt det är , jag kan inte säga att jag var säker på ett enda svar. Dom gör det onödigt svårt.

När det var en lektion kvar så kom mamma och hämtade mig , vi åkte till Smedjebacken för att besöka doktorn. Tog en jäkla massa tester.Vissa (läs: jävligt otrevliga)mindre trevliga än andra. Men den här doktorn tog verkligen tag i det , äntligen , hoppas jag kan få någon ordning på det här nu.

Ikväll kommer min älskling ut hit , har saknat honom idag. Kommer få en chock när jag inte kommer kunna vara,krama och pussas med honom på flera veckor , alldeles för många.




PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

magproblem? tipsar om ett ställe i falun som hjälpte mig efter flera års provtagning hos landstinget utan resultat... www.ifm-klinik.nu

2010-03-12 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: