Portius sero quam numquam

Från och med nu så tänker jag aldrig mer lova att jag ska börja skriva oftare i den här bloggen. För jag är totalt värdelös. Jag har skrivit cirka fem inlägg under en hel sommar.

Jag har haft fullt upp den här sommaren. Jag har jobbat.Flackat och farit landet runt,även spenderat två veckor i vårat grannland Norge. Det har varit trevligt och snart börjar skolan,redan på onsdag.

Som alla andra år längtar jag faktiskt efter skolan.Visst låter det konstigt,men sån är jag.Men det är något som gör att jag har fått en konstig känsla i magen. Det här är ju faktiskt mitt sista år på gymnasiet och det betyder att jag snart måste börja fundera på vad jag vill göra i framtiden.Hur fan ska man veta vad man vill göra resten av livet nu, jag är ju bara 18. Jag vill inte bli vuxen! Men jag är ganska säker på att jag inte är den enda som har/haft ångest över detta.

Imorgon är jag ledig från jobbet. Ska åka med Emma och Ivan till Västerås för att kolla på när VIK möter ICEBREAKERS. Sen är det bara 24 timmar kvar att jobba.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: