helg

Nu är det helg och jag vill att den ska ta slut. Jag vill ha måndag. Dels för att jag slutar 12.20 i skolan men allra mest för att jag ska åka till Arlanda och hämta Oskar som har varit borta på EM i två veckor. Det kommer bli mysigt men väldigt sent, för dom landar 22.35.

Fredagen var en bra dag. Skolan gick fort och på kvällen sov jag,Ivan och Ella i Oskars lägenhet. Vi gjorde en god sallad och efter det käkade vi en hel del godis&glass, till två filmer. Den första var The Last Song som var så jäkla sorglig men väldigt bra. Det fälldes väldigt många tårar till den filmen. Den andra var Remember Me, med Robert Pattison, den var bara helt okej. Jag hade förväntat mig något riktigt bra,men vart besviken.


Har precis kommit hem från Fagersta och gymmet. Jag körde en timmes kondition på cross-trainern. Vilket gick väldigt bra med magen. Hoppas det inte var tillfälligt bara,utan att jag kommer kunna göra det fler gånger. Det vart en timmes styrketräning också. Jag var lika dum som vanligt och körde alldeles för hårt. Jag har ju inte tränat på hundra år. Det kommer jag få sota för imorgon och hoppas jag lär mig av mina misstag någongång.






Ciao


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: