Saknar dig mormor , kom tillbaka !!

Hola ! Que tal ?

Med mig är det helt okej.
Imorse kom Linda,Sandra,moster och Zacke hit , så vi har varit på minnes gudstjänst. Dom läser upp vilka som har dött under året som varit.Det var väl inte det roligaste. Prästen var så jäkla tråkig , jag vet inte hur många gånger jag och Sandra satt och gäspade. Sen åket vi upp till mormor&morfars grav och tände ljus. Det var mörkt ute men alla ljusen på kyrkogården lös upp allt så fint.Sen åkte vi hem och nu har vi käkat middag och vi har skrattat så mycket åt Zacke.Jag trodde jag skulle sprängas , fick ingen luft för att jag skrattade så mycket.Vilken söt filur han är!
Idag har jag inte pratat med Oskar på hela dagen för han har inte kunnat setat vid datan alls och jag saknar honom så att det gör ont. Men hoppas han kommer "hem" snart så vi kan skypea.
Nu ska jag gå ner och kolla på tv , det börjar nån film som verkar bra 21.30
Jag blir galen på att jag inte kan få mellanrum mellan styckena , jag vet inte om det går att fixa heller....
Jag älskar dig mormor och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta !

Kommentarer
Postat av: Linda

Mormor var bäst<3

2009-11-01 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: