Kom igen nu, Zlatan !

Lördag och den här veckan hade jag faktiskt planerat att hålla ut med bloggandet åtminstone i en hel vecka , men det sprack i Onsdags då jag kom hem från Västerås väldigt sent  , efter att ha firat Linda&sandra ,sen vidare till Sura för att se på hockey och sen hem till sängen direkt.

Igår kväll var jag och Oskar över till Madde och Johan för att se på idol och käka god mat.Det bjöds på  tacopaj , gottgott.Gick hem ganska tidigt för att jag kände mig så jäkla risig. Har inte blivit frisk ännu , snuva,hosta,halsont och blåsor över hela tungan. Gick hem till Oskar och käkade lite alvedon och sen började vi se på dirty dancing 2, men jag somnade som vanligt.....

Eftersom jag fortfarande är sjuk så blir det ingen DM-final för min del imorgon , jag får sitta på läktaren och kolla på istället och det är ju så jäkla tråkigt att kolla på , man blirr ju så jäkla sugen på att spela. Efter matchen ska vi käka med laget på rocklunda (?).Sen vid 16.00 ska jag på fotbollsmöte, väldigt intressant.

Nu är jag hemma hos mig. Ligger i våran soffa som kan vara den skönaste i hela världen.  Har bäddat ner mig under några sköna täcken och ska snart sova en lite stund.Efter det ska jag gå upp och ta mig ann ett stort tvättberg som jag och Oskar lyckats samla på oss under några veckor , kanske månader ? Inte okej !


Ikväll blire god mat till fotbollen , vi har laddat upp med en jäkla massa godis också , kom igen nu Sverige och framförallt kungen, Zlatan.


Jag,Zacke & Rebecca på kalas.

Linda och jag


Zacke och jag

Hos Madde &Johan

Köpte en sån här när vi var och handlade idag.Läskigt hur tidigt dom
börjar sälja såna egentligen.Hörde även att de börjat sälja julpynt
på IKEA för typ två veckor sen , vad är det som händer ?

Kunde iallfall inte låta bli att köpa chokladtomten ,jäkligt gott!



Nu ska jag sova , adjö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: