geografi

Nu sitter jag i soffan och jag borde verkligen börja plugga till geografi provet som är på onsdag.
Idag köpte jag filmen prinsen&jag  , den är ju skit bra.Har sett den precis och nu har jag slagit på den igen.
Kan inte vänta på Oskars reaktion , han hatar alla mina "tjet filmer", men han ska inte slippa undan den här heller. Innerst inne tror jag killar gillar "tjejfilmern" också , de vågar bara inte erkänna det.

rotade lite i en låda där alla gamla mobiler ligger , där hittade jag min gamla sony ericsson ,
kan inte komma på varför jag gav upp den telefonen ,
var det något fel på den eller kände jag bara för att skaffa en ny ,
ingen aning men ska testa om den funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: