det tar sig..

Det tar sig , statistiken börjar sakta men säkert öka.

Det var trevligt hemma hos farfar.
Började med ett bad i poolen , gick upp efter ett litet tag , det blir ju så jäkla varmt.
Sen grillade mamma och farfar medans jag och pappa kollade på idol.
Mariette var ju grym idag ,synd att Tove inte var riktigt lika bra som vanligt , hitills är de mina favoriter.
Efter idol åkte vi hem och nu ligger jag här i sängen och ska snart kika på några instuderingsfrågor.
Riktigt kul , precis vad man vill göra en fredagskväll ,  snart kommer jag börja klaga över skolan som attans.
Vänta ni bara , för nästa vecka har vi typ 3 prov och veckan efter lovet lika många igen (tror jag ) .
Känns jobbigt att jag missat mycket nu när jag varit sjuk i över en vecka....

ett tips för folk som läser många bloggar är att skaffa ett bloggkolls konto där man kan hålla kolla på vad man läst och inte läst.Jag gillar det väldigt mycket och jag följer 10 "okända"bloggar och 5 "kända"bloggar.
Ni kan lägga till min blogg om ni trycker på den lilla bloggkolls ikonen längst ner i inläggen.
Det är bra om man inte orkar hålla koll på alla bloggadresser och så slipper man gå in på folks bloggar fast de inte uppdaterat , utan man läser bara när de uppdaterar.

update ; Nu har jag pluggat i lite mer än 1 timmer och nu tänker jag slå av datorn och sen sussa , natti !


adios :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: