090318

Städat och klart! Jag känner mig helnöjd, möblerat om har jag också gjort , eller möblerat och möblerat , flyttat sängen , nå mer än så kan jag inte göra.
Idag har jag bara slappat hemma.Mamma kom hem med lite pizza , det tackar man ju inte nej till.När jag kom ut i köket så låg det en helt ny locktång där.Jag har nämligen tappat bort min , hur lyckas jag?Iallfall så har jag fått en ny ,väldigt snällt av mammsen.Har faktiskt testat locka håret men de är lite för kort ännu , så får nog vänta ett litet tag till.Jag ser nästan ut som en pudel.

På fredag blir det Uppsala för mig,Ivan,Emma, Ullis och mamma som chaffis.Vi ska kolla på Erik när han ska spela bandy,ska bli väldigt roligt.Är dock inget stort fan av bandy , bollen är alldeles för liten för att man ska kunna se den och så fryser man häcken av sig.Men helt klart värt det när vi får se och träffa Erkan !








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: