090309

Hej ! Imorse gick jag upp klockan 6 , alldeles fär tidigt.Åkte till Västerås , träffade en sjukgymnast som gav mig några övningar som jag ska göra varje dag i två veckor sen ska jag åka dit igen.Hoppas det blir bra snart så jag kan börja träna ordentligt.Efter  sjukgymnasten så åkte jag och mamma ner på stan för att shoppa lite , vart lite grejer , lägger in en bild sen när jag  kommer hem.Moster och Zacke kom också ner på stan och käkade mat med oss , Vivaldi vart det , sjukt gott.Sen åkte vi mot fagersta , jag åkte till sjögren där det var några stycken ,  mina kamrater som läser franska har utbytes folk ifårn frankrike här så idag skulle dom käka mat hemma hos sjögren så då var jag med.Sen fick jag skjuts till Oskar och nu sitter jag här på hans dator medans han ligger i soffan och sover , kul jäkel , haha !


 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: